AKTUELNO

NASA: 1.284 novih planeta, 550 možda kao Zemlja

VAŠINGTON - Izvan našeg solarnog sistema postoji još 1.284 planeta, od kojih bi skoro 550 mogle da liče na Zemlju, objavila je danas Američka svemirska agencija (NASA) saopštavajući otkrića svog svemirskog teleskopa Keplera.

"To nam daje nadu da tamo negde, oko zvezde poput naše, možemo možda da otkrijemo novu Zemlju", rekla je Elen Stofan, glavni naučnik u sedištu NASA u Vašingtonu, prenosi AFP.

Svemirska opservatorija Kepler, koja je lansirana 2009. godine skenira 150.000 zvezda tragajući za znacima tela u orbiti, naročito onih koji bi mogli da podrže život.

"Od skoro 5.000 potencijalnih planeta pronađenih do danas, sada je provereno više od 3.200 a 2.325 njih je otriveno pomoću Keplera", navela je NASA u saopštenju.

Kako se dodaje, od novootkrivenih 1.284 skoro 550 bi mogle da budu stenovite planete poput Zemlje, s obzirom na njihovu veličinu.

Podeli vest sa prijateljima: