TOPLIČKI

INTERVJU: Ishrana i suplementacija državnog prvaka Dušana Savića

Dušan Savić, rođen 7. avgusta 1990 u Prokuplju, je bodibilder, powerlifter, personalni trener i menadžer.

Još kao dečak je počeo da se bavi sportom, prvo je trenirao karate, pa je prešao na boks, a onda je novembra 2008 ušao u teretanu i od tog trenutka kreće njegova sportska karijera. Već aprila 2010 je imao prvo takmičenje u bodybuildingu u kategoriji juniora do 75kg.

Dušan je osvajač mnogih Državnih i Internacionalni nagrada i priznanja iz bodybuildinga i powerliftinga (disciplina bench press).

Šta najčešće uzimate za prvi obrok nakon višečasovnog sna kada vaši mišići vape za hranljivim sastojcima?

​- Prvi obrok mi je 100gr pahuljica ovsenih prelivenih sa 1 mericom wheya ili izolatom pšenice,uz to unosim 5gr bcaa,5gr glutamina,vitamin C i neki antioksidant.

Kakav obrok prethodi vašem treningu?

​- Pre treninga obično se trudim da to bude obrok bogat složenim hidratima,i odaberem ili pirinač ili makarone,uz to idem šejk ,neki NO reaktor,bcaa,glutamin,kreatin,taurin.

Koji je Vaš izbor suplemenata za pre,u toku i nakon treninga?

​- Od suplementacije pre treninga koristim NO reactor,kako kada,nekada arginin,ako koristim NO onda ne agrinin,a ako ne koristim NO onda arginin,bcaa,glutamin,taurin,kreatin,vitamin C,a posle treninga kreatin,bcaa,glutamin,taurin,whey,dextroza i vitamin C.

​Iz čega se sastoji Vaš zadnji obrok?

​Zadnji obrok kako kada ,nekada je to whey,glutamin,bcaa,arginin pred stpavanje tj šejk,a nekada neki sir ili pileće grudi,ali obavezno ma šta god jeo pred spavanje popijem šejk bcaa,glutamin i arginin.

​Koliko puta uopšte jedete u toku dana?

- U toku dana jedem 5 čvrstih obroka.

Vaš najbolji suplement?

​- Whey protein

​​Najbolji protein?

​- Ultimatov whey

​Nitric oxid koji vam se dobro pokazao?

​- Horse power i No Bull Muscle Meds.

Vaš izbor sagorevača?

-Twinlab ripped fuel.

Vaš prosečan dnevni unos proteina?

​- U masi oko 2gr po 1kg telesne težine,a u pripremama oko 4gr po 1 kg telesne težine.

Koliko prosečno tokom dana unesete u.hidrata i masti?

- Unos UH i msti unosim instiktivno u toku mase i nikad ih ne računam.Hidrate negde u rasponu od 3-6gr po 1kg telesne težine,a dok u dijeti najviše volim nula hidrata jer to me najbolje reže.Nula masti nula hidrata ,samo protein.

Najbolje namirnice za masu i najbolje u toku priprema?

​- Za masu makarona,pirinač,pahuljice,batak,pileće grudi,dok u pripremama najbolja namirnica su mi pileće grudi i belanac.

Na kraju o prethodno rečenom,koliko su ovo bitne stavke Vašeg rezultata?

- Ovo su jako bitne stavke za moj rezultat,ali je jako bitna i neka moja unutrašnja snaga i nešto što me pokreće i gura napred čak i kad mi nije nidočega,možda je to neka vera u samog sebe.

Originalni interviju mozete procitati na ovom linku 

Podeli vest sa prijateljima:

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

loading...

PRATITE NAS

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Da li će Nikolić i u drugom mandatu biti predsednik Srbije ?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
DMC Firewall is a Joomla Security extension!