Saturday, June 23, 2018

 Fejsbuk uvodi odeljak "Kupovina" u svoj meni koji je rezervisan za nekoliko  partnerskih prodavnica. 

Odeljak će se pojaviti u meniju narednih sedmica.

Pristup tom odeljku, rezervisanom za nekoliko partnerskih prodavnica, omogućiće korisnicima da otkriju nove proizvode, uzimajući u obzir njihov ukus i veb stranice koje redovno pregledaju.

Iz Fejsbuka je saopšteno da će vremenom u nov odeljak biti uključeno više sadržaja.

Sve će biti propraćeno novim reklamnim formatima koji direktno podstiču na kupovinu proizvoda ili pristup delovima kataloga koji se nalaze na Fejsbuku, objavljeno je danas na veb portalu nextinpact.com.

Kompanija je uvela novi format oglasa koji ljudima omogućava lakšu kupovinu unutar samog Fejsbuka, umesto da odlaze na spoljne veb stranice, što bi moglo da zaustavi ili oduži postupak.

Prihodi od mobilnog oglašavanja čine čak tri četvrtine Fejsbukovih ukupnih prihoda, a kompanija sada želi da ih dodatno poveća povezivanjem marketinških poruka sa mogućnošću kupovine.

"Na Fejsbuku smo videli da ljudi dolaze na našu platformu da bi stupili u kontakt s prijateljima i porodicom, ali i s proizvodima i brendovima", saopštio je Fejsbuk.

"Želimo da razvijamo rešenja prilagođena pojedinim platformama, koja će ljudima olakšati otkrivanje proizvoda na mobilnim uređajima, a kompanijama povećati promet", dodali su iz Fejsbuka, a preneo danas veb portal SEEbiz .

Fejsbuk će, takođe, narednih sedmica početi da testira i ođeljak "Trgovina" gde će ljudi moći da "otkrivaju, dele i kupuju" proizvode koje trenutno možda traže na drugim lokacijama na toj društvenoj mreži.

U testiranju će učestvovati nekoliko Fejsbukovih američkih partnera koji žele da prošire ponudu, ako rezultati budu obećavajući.

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

Expres - Srpski Informativni Portal

ssS066 22 34 22

065 333 90 29

Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Pravila korišćenja

Expres  polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne, vizuelne i audio materijale, baze podataka i programerski kod).Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela portala smatra se kršenjem autorskih prava  i podložno je tužbi.

Politika privatnosti

Portal Expres je u obavezi da poštuje anonimnost i privatnost svojih korisnika. U skladu sa zakonom, portal Expres može da prikuplja određene podatke o korisnicima dobijene tokom korišćenja portala, poput e-mail adrese, ime i prezime, podatke o računaru i internet provajderu. Expres se obavezuje da će čuvati privatnost, osim u slučaju teškog kršenja pravila portala ili nezakonitih aktivnosti korisnika.Ova Politika privatnosti je usklađena sa Opštom uredbom o zaštiti podataka o ličnosti (GDPR).

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd