Wednesday, January 24, 2018

Američka svemirska agencija došla je do novog velikog otkrića u “lovu” na planete, i one na kojma možda ima života. Ona će u četvrtak objaviti šta je to što je ovoga puta uočeno teleskopom Kepler.

NASA još uvek skriva detalje, pa su tako već krenula nagađanja o tome šta se tačno krije iza njene objave. Ipak, NASA je dala naznaku o čemu bi ovde moglo biti reči.

Inače otkriće je bilo moguće zbog novog načina analize podataka koju je prikupio Kepler, pomoću veštačke inteligencije, na čemu im je pomogao Google.

Teleskop Kepler lansiran je 2009. godine, i tada se nije znalo koliko su česte planete izvan Sunčevog sistema. Zahvaljujući njegovom dosadašnjem radu, astronomi danas veruju da se oko svake zvezde u svemiru nalazi barem jedna planeta.

Kepler do sada otkrio 5.011 planeta, a kojih je 2.515 već je dobilo svoju potvrdu. Od tog broja, 30 planeta se nalazi u zoni koja bi mogla da ima uslove za život.

MOŽDA VAM JE INTERESANTNO