TREĆI KAMEN OD SUNCA: Novo otkriće moglo bi iz korena da promeni sve što znamo o Zemlji

Izvor Babwnews.com maj 25, 2017
Ilustracija:Pexels Ilustracija:Pexels

Naučnici su nedavno došli do revolucionarnog otkrića koje bi moglo zauvek da promeni način na koji posmatramo našu planetu i uticaj koji vršimo na nju.

Rezultati analize podataka koje su sakupile Nasine sonde za istraživanje Van Alenove pojasa, pokazali su da su najverovatnije ljudi bili ti koji su stvorili zaštitni radioaktivni omotač oko Zemlje.

Naučnici su utvrdili da radio-talasi veoma niske frekvencije (VLF) koje emitujemo stvaraju u atmosferi neku vrstu zaštitne barijere protiv visokoenergetskih čestica koje dolaze iz svemira.

VLF komunikaciju primarno koriste podmornice u okeanima, a takva vrsta razmene informacija nije bila popularna sve do perioda Hladnog rata.

Istraživači su primetili da je u poslednjih nekoliko decenija ujedno došlo do promene u zonama visoko-energetskog zračenja oko Zemlje, na osnovu čega su zaključili da su najverovatnije radio-talasi veoma niske frekvencije bili ti koji su izvršili ove promene.

Moćna i lepa mašina!

Službeni naziv novog AMG-ova hita je Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe. Reč je o novom…
Pixabay

Poznati biolog: "Čovečanstvu preti propast za nekoliko decenija"

Pre pedeset godina kontroverzna knjiga "Populaciona bomba" pokrenula je debatu o…
Foto: volvocars.com

Ovo je automobil u kome niko nije poginuo već 16 godina

Volvo XC90 zvanično je najbezbedniji auto koji se prodaje u Velikoj Britaniji, s obzirom…

Ukrao morsku vodu, kazna 1.500 evra!

Nemac koji je ovih dana na plaži u blizini Trsta u svoj kamion utovario 24.000 litara…