Jezivi snimak naučnika: Ovako napada velika bela ajkula

Izvor januar 17, 2016

Naučnici iz Gvadalupea objavili su 5-minutni snimak na kojem se vidi na koji način love velike bele ajkule i kako napadaju svoj plen. To je prvi objavljeni snimak takve vrste, piše "Gardijan".

Od ukupno 13 sati materijala koji su naučnici Okeanografskog instituta “Vuds Hol” uspeli da snime podvodnim dronom, iskoristili su one najfascinantnije prizore i, prema njihovim rečima, dobili i više nego što su očekivali kad su prvi put, tačnije 2013. godine, odlučili da postave dron s REMUS Shark kamerom u morske dubine. Rezultati njihovog istraživanja nedavno su objavljeni u magazinu “Journal of Fish Biology”, a tvrde da su im ovi snimci pomogli da utvrde na koji način velike bele ajkule love svoj plen. Pokazalo se da koriste morske dubine i mrak u svoju korist, odnosno kruže na samoj površini dna, u senci, sve dok ne opaze svoj plen. Zatim kreću u napad koji je, sudeći po prizorima koje su uspeli da zabeleže, prilično zastrašujuć. “Ako morski pas pluta i vreba na samom dnu, u mraku, njegov plen pliva visoko iznad njega pa se nazire, dok se smanjuje verovatnoća da će plen uočiti morskog psa”, tvrdi Greg Skomal, biolog i vodeći naučnik studije. “Ova izvanredna zapažanja pokazuju da su hipoteze koje smo postavili moje kolege i ja ustvari tačne i da morski psi zaista vrebaju iz mraka”, dodao je Skomal. Morski psi su takođe tokom napada na mamac pokazali neverovatnu snagu. Vidljivo je kako grizu dron, a njihovi ogromni zubi prikazani su iz neverovatno užasavajuće blizine.

Fokus.ba

EXPRES

Srpski informativni Portal  Ono o čemu drugi ćute mi nećemo. Bez uvrede! Bez cenzure!

Najnovije online vesti iz zemlje i sveta, sporta, zabave i tehnologije.

MISTERIJA KARTE SVETA IZ 16. VEKA: Prikazuje Zemlju iz svemira

Urbano Monte (1544-1613), malo poznati italijanski kartograf, stvorio je 1587. godine…

Naučnici konačno otkrili šta je razlog propasti civilizacije Maja

Uprkos neverovatnim dostignućima u astronomiji, arhitekturi i matematici, klasična era…
Pixabay

Ovo sigurno niste znali o palačinkama!

Još u petom veku pre Nove ere pripremali su takozvani tagenias od brašna, maslinovog…