Nije dovoljno da samo pucnete prstima pa da postanete vitkiji i mršaviji.

Međutim, ovo ne znači da morate da mučite sebe iscrpljujućim vežbama i strogim dijetama – mada očigledno nećete ništa postići bez malo fizičke aktivnosti i zdrave ishrane.

Mi smo vam spremili savete kako da uvek budete u dobroj formi i imate sjajnu liniju. Najbolje od svega je što to ne zahteva previše truda.

1. Ne ostavljajte dušu u teretani

 
Ne ostavljajte dušu u teretani
Iscrpljujuće svakodnevno vežbanje nije ključ uspešnog mršavljenja.
 
Dokazano je da oni koji svakodnevno vežbaju u teretani i oni koji su umereno aktivni troše skoro jednako kalorija na dan zbog sposobnosti našeg tela da se prilagodi. Više ne znači uvek i bolje.

2. Odnosite se prema vežbanju kao načinu života, a ne kao kazni

 

Odnosite se prema vežbanju kao načinu života, a ne kao kazni
 
Odustanite od vežbanja kao vas čini nesrećnim. Bilo koja fizička aktivnost – plivanje, plesanje, planinarenje, aktivna kupovina, bilo šta – daće iste rezultate.
 
Najvažnije je da budete aktivni i da u tome uživate.

3. Redovno se merite

Redovno se merite
Merite se svakog ili barem svakog drugog dana. Ovo će pojačati pozitivni rezultate i naterati vas da dvaput razmislite pre nego što pojedete još jedno parče torte.

4. Jedite hranu sa probioticima

 

Jedite hranu sa probioticima
Neće vam svi probiotici pomoći da smršate. Studije su pokazale da se crvna flora mršavih i gojaznih ljudi razlikuje. Hrana koja sadrži Lactobacillus rhamnosus može da promeni situaciju, pa obratite pažnju na sastav mlečnih proizvoda sa probioticima.

5. Ubacite pasulj, grašak i sočivo u ishranu

 

Ubacite pasulj, grašak i sočivo u ishranu
Ubacivanje pasulja, graška, leblebije ili sočiva u svakodnevnu ishranu, pomoći će vam da se rešite viška kilograma i da održavate normalnu kilažu.
 

6. Ne odričite se proteina

 

Ne odričite se proteina
Ne odričite se hrane bogate proteinima. Oni vam omogućavaju da budete više fizički aktivni, što dovodi do većeg gubitka kilograma. Vašem telu su potrebni proteini, masti i ugljeni hidrati da bi funkcionisalo normalno. Njihova količina može da varira, ali nećete sebi učiniti dobro ako ih potpuno isključite iz ishrane.

7. Jedite iz manjih tanjira

 

Jedite iz manjih tanjira
Koristite manje tanjire. Ovo će vam pomoći da smanjite porcije, a samim tim i količinu kalorija koju unosite. Osim toga, mali tanjiri stvaraju iluziju da ste pojeli više hrane što pomaže psihički.

8. Koristite stolnjak ili tanjire jarkih boja

 

Koristite stolnjak ili tanjire jarkih boja
Koristite stolnjak i posuđe kontrastnih boja. Ovo stvara malo poznatu “Delboeuf” iluziju: normalan tanjir sa uobičajenom količinom hrane će izgledati veće. Osećaćete kao da ste pojeli više, iako su porcije ostale iste. Kao rezultat, ranije ćete se zasititi unoseći isto ili čak manje kalorija.

9. Vodite računa o kalorijama

 

Vodite računa o kalorijama
Vodite dnevnik ili koristite aplikaciju na telefonu da biste zapisali sve što ste pojeli u toku dana. Ovo će vam pomoći i da kontrolišete mršavljenje i da pojedete tačno onoliko koliko vam je potrebno.

10. Čitajte etikete

 

Čitajte etikete
Čitajte etikete na hrani.
 
Ako to radite, znaćete tačno šta jedete i koliko je to kalorično i zdravo. Osim toga, ovo će vam pomoći i da unosite tačne informacije u vaš dnevnik ishrane. Sledite ove korake i značajno ćete povećati šanse da smršate.

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

WEB PREPORUKE

loading...
 

PRATITE NAS

 

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Kako ocenjujete rad Vlade Srbije za prvih 100 dana rada?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
DMC Firewall is a Joomla Security extension!