ZDRAVLJE I LEPOTA

Kako da "pregrmite" prve dane posle prekida sa pušenjem

Posle prekida sa pušenjem, prva tri dana su najteža. 

Posle prekida sa pušenjem, prva tri dana su najteža. 

U trenucima jake želje za pušenjem, pušač treba da pogleda na časovnik: da posmatra sekundaru dok obilazi brojčanik. Ako izdrži jedan minut, onda može da izdrži još jedan. Kad prođu tri minuta, intenzitet želje za pušenjem je minimalan. 

Dok ste u fazi odvikavanja, dobro je da pijete što više tečnosti- tako se izbacuje nikotin iz organizma. Takođe, stručnjaci savetuju da prvih pet dana odmarate više, a posle obroka preporučuje se šetnja barem 15 minuta. 

Obavezno izbegavajte sedenje u kući posle jela, jer se tada po navici javlja želja za cigaretom. 

Nutricionisti savetuju i povećan, tačnije dupliran, unos vitamina C- umesto 500 uznosite 1000 mg. Najbolje je da osim vodete pijete prirodne sokove od limuna, pomorandže, grejpa, ali bez šećera.

Podeli vest sa prijateljima:

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

 

PRATITE NAS

 

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Da li biste vi imali seks na prvom sastanku?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
DMC Firewall is a Joomla Security extension!