Ovaj neverovatno zdrav mineral je odgovoran za preko 300 metaboličkih funkcija u ljudskom telu, pa ga morate unositi u dovoljnim količinama

Svi mi znamo da su minerali izuzetno važni za naše celokupno zdravlje, a i medicinski stručnjaci tvrde da nedostatak vitamina i minerala može prouzrokovati ozbiljne zdravstvene probleme.

Da li ste znali da ljudsko telo sadrži oko 57 grama magnezijuma od kojih se najveći deo nalazi u zubima i kostima, ali se određena količina nalazi i u srcu i mozgu, pa čak i u krvi? Takođe bi trebalo da znate da je svakoj ćeliji u organizmu neophodan magnezijum da bi neophodno funkcionisala.

Ovaj neverovatan i zdrav mineral je odgovoran za preko 300 metaboličkih funkcija u ljudskom telu. Medicinski stručnjaci tvrde da je uzrok nedostatka magnezijuma u telu velikog broja ljudi moderan i nezdrav način života, koji vrši fizički i mentalni pritisak na organizam, koji u stresnim situacijama brže troši magnezijum koji se unosi u telo.

Dnevni unos magnezijuma bi trebalo bi da bude od 500 do 1.100 miligrama. Lekari upozoravaju da deficit magnezijuma može da prouzrokuje osteoporozu, hroničnu iscrpljenost, nesanicu, tikove na licu, grčeve u  nogama, anksioznost, iritabilnost, migrene, depresiju i srčane bolesti.

Takođe bi trebalo da znate da adekvatan unos magnezijuma poboljšava snabdevanje mozga kiseonikom i na taj način pomaže obolelima od Alchajmerove bolesti, dok je takođe dokazano u nekim studijama da osobe koje pate od Parkinsonove bolesti imaju nizak nivo magnezijuma u mozgu.

Deficit magnezijuma se takođe povezuje sa pojedinim hroničnim bolestima poput metaboličnog sindroma ili dijabetesa.

Magnezijum za vaše telo i um

Ukoliko želite da povećate unos magnezijuma, konzumirajte hranu koja sadrži dosta ovog minerala poput celovitih zrna žitarica, ribe, spanaća, kelja, mahunarki, crne čokolade, orašastih plodova, avokada i raznih vrsta semenki poput lanenih, prosenih, suncokretovih, čia i bundevinih semenki.

Potrebne količine magnezijuma možete da unesete i kroz suplemente, koji sadrže kofaktore magnezijuma: glicinat, taurin, orotat i malat jer se oni lakše apsorbuju od ostalih oblika. Šta oni mogu da učine za vas?

Magnezijum glicinat za vaš um

- Kontroliše iritabilnost, anksioznost, nesanicu i histeriju
- Smanjuje psihičku utrnulost i depresijuIma efekat laksativa
- Može pomoći sa dugotrajnim deficitima
- Smiruje i opušta telo

Magnezijum orotat za telo

- Poboljšava atletske sposobnosti
- Poboljšava funkciju srca

Magnezijum malat za mišiće

- Pomaže prilikom lečenja fibromijalgije
- Smiruje iscrpljenost mišića
- Olakšava predmenstrualne bolove i glavobolje 

- Poboljšava varenje (neophodno ga je konzumirati uz obroke)
- Obnavlja energiju

Magnezijum taurin za srce

- Poboljšava funkciju srca
- Sprečava migrene
- Smanjuje palpitacije srca i aritmiju

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

WEB PREPORUKE

 
loading...

PRATITE NAS

 

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Kako ocenjujete rad Vlade Srbije za prvih 100 dana rada?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
Our website is protected by DMC Firewall!