ZDRAVLJE I LEPOTA

BILI STE U ZABLUDI: Evo zašto trčanjem ne možete da skinete kilograme

Fitnes trener Adam Bornstein navodi 4 ključne greške koje mnogi prave tokom trčanja, a koje nas ne dovode do željenih rezultata.

1. greška - Uvek trčite isto

Izađete, malo se zagrete i krenete na trčanje. Danas, sutra, uvek isto - isti tempo, ista dužina, isto vreme. Možda vam se tako čini najprirodnije i najlakše, ali vašem telu to polako postaje navika i počinje da smanjuje brzinu sagorevanja. Odnosno, prvih nekoliko dana osećate da su rezultati blizu, a onda - niti se kilogrami smanjuju niti se vaši mišići formiraju.

Upravo je zato, ako uporedimo teretanu i trčanje, teretana bolji izbor, posebno ako ne vežbate uvek istim redosledom i istim tempom. Telu jednostavno treba šok da bi funkcionisalo bolje.

2. greška - Trčite duže, ali ne i brže

Setite se prve greške - ako opet trčite istim tempom, u prvih pola sata sagorećete oko 200 kalorija, ako produžite trčanje sagorećete još koju kaloriju više. U svakom slučaju nije ono što ste želeli da postignete.

Probajte naizmenično da menjate brzinu i skratite za pola vreme trčanja i rezultati će, sigurno, brzo da budu vidljivi.

3. greška - Previše ste fokusirani na brojanje sagorelih kalorija

Jedna od apsolutno najvećih grešaka je ta matematika koja vas konstantno opterećuje. Naše telo tokom dana radi, pa čak i kada spava potrebna mu je velika količina energije, a same kalorije tokom dana variraju. Pojedemo nešto, radimo nešto i ponekad zapravo sagorimo više kalorija nego kad vežbamo. To naravno ne znači da vežbanje nema smisla. Trčanjem sagorevate kalorije, ali ne u onoj meri u kojoj biste smanjili kilograme ako povremeno trčite sprint, jer na taj način stvarate i mišiće koji dodatno rade i sagorevaju kalorije.

4. greška - Ni ne pokušavate da, pored trčanja uvedete još neku kardio vežbu

Sprint je odličan izbor, ali ako vas umara, možete se odlučiti i za bicikl.

Kombinacijom vožnje bicikla i trčanja vaše telo prolazi kroz novi šok. Telo će na biciklu raditi drugačije, izgradiće neke "nove" mišiće i kalorije će brže da nestaju.

Dakle, kako biste ostvarili željene rezultate, vašem telu treba bolja kombinacija različitih kardio vežbi, ili različit tempo rada.

Podeli vest sa prijateljima:

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

 

PRATITE NAS

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Da li će Nikolić i u drugom mandatu biti predsednik Srbije ?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
Our website is protected by DMC Firewall!