ZANIMLJIVOSTI

Astronomi pronašli tragove vanzemaljske civilizacije?

NASA

U zvezdanom sistemu koji je zabeležio teleskop Kepler primećene su neobične strukture koje bi mogle da ukazuju na prisustvo tehnološki naprednih vanzemaljskih civilizacija.

Džejson Rajt, astronom sa Univerziteta u Pensilvaniji, sprema se da objavi izveštaj o ovom bizarnom otkriću, objašnjavajući da bi ovi objekti mogli da predstavljaju gomilu vanzemaljskih megastruktura.

“Bili smo fascinirani njihovim neobičnim izgledom. Tačno je da su vanzemaljci poslednja hipoteza koju bi trebalo da uzmete u obzir kada otkrijete nešto neobično, ali velika grupa pronađenih objekata izgleda baš kao nešto što bi izgradili vanzemaljci”, izjavio je Rajt za “The Atlantic”.

Zvezda nazvana KIC 8462852 nalazi se u blizini Mlečnog puta, između sazvežđa Labud i Lira. Pažnju astronoma prvi put je privukla 2009. godine, kada je označena kao kandidat čiji bi sistem mogao da sadrži planete nalik Zemlji.

Ali, KIC 8462852 je emitovala mnogo čudniji svetlosni obrazac od bilo koje zvezde oko koje bi mogla da se okreće neka nastanjiva planeta.

“Nikad nismo videli ništa slično. Pomislili smo da bi u pitanju mogla da bude greška, ili da su podaci stigli u tom obliku zbog kretanja letelice, ali sve smo ponovo pažljivo pregledali i nije bilo ništa od toga”, izjavila je Tabeta Bojadžijan sa Univerziteta Jejl.

Ona je nedavno objavila naučni rad u kojem razmatra sve moguće prirodne uzroke nastanka misterioznih objekata, a za sada je zadovoljavajuće jedino objašnjenje da je neka druga zvezda privukla niz kometa ka KIC 8462852, što bi predstavljalo gotovo nemoguću slučajnost, piše “Independent”.

Podeli vest sa prijateljima: