PUTOVANJA

Bečki fijakeri: podnošljiviji uslovi za konje

Nastupajuće leto trebalo bi da donese rasterećenje za konje koji vuku bečke fijakere.

Gradske vlasti u Beču su prethodnih godina već donele niz mera radi rasterećenja životinja koje vuku fijakere, pa su tako fijakerska stajališta postavljena u hladovini, a redukovano je i radno vreme fijakera. Prema rečima Uli Sime, članice gradske vlade za zaštitu životne sredine, konji koji vuku fijakere od ovog leta neće raditi ako temperatura u termometru dostigne 35 podeok, a to je primera radi u 2015. godini bio slučaj tokom 18 dana. Osim toga konji koji vuku fijakere mogu da rade tek svaki drugi dan i to je mera koja stupa na snagu odmah.

Nadalje je redukovan i dnevni rad fijakera, tako da im je dozvoljen rad u periodu od 10 do 21 čas. Fijakeristi će ubuduće pre otpočinjanja svake vožnje biti dužni da provere spremnost konja za vožnju i da podatke o zdravstvenom stanju životinja unose u knjigu vožnji, što će vlasti strogo kontrolisati metodom slučajnog uzorka. U Beču je trenutno registrovano 28 fijakerskih preduzeća koja raspolažu sa 375 konja. Njihov rad strogo je kontrolisan od strane policije, Gradske veterinarske službe i Gradskog sekretarijata za pravno-saobraćajne poslove.

 

Podeli vest sa prijateljima:

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

 

PRATITE NAS

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Da li će Nikolić i u drugom mandatu biti predsednik Srbije ?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd