Monday, December 11, 2017

Muškarci su znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja.

Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima

Da se muškarci i žene razlikuju čak i po načinu na koji posmatraju reklame, pokazuje novo istraživanje Okland Univerziteta na Novom Zelandu.

U studiji su učestvovali muškarci i žene starosti 28 godina koji su imali zadatak da analiziraju reklame sa dvostrukim značenjem, od kojih je jedno seksualno.

MOŽDA VAM JE INTERESANTNO

Otkriven redak par zvezda koje se proždiru (VIDEO)

Naučnici su na 160.000 svetlosnih godina od Zemlje, u Velikom Magelanovom oblaku otkrili izuzetno redak par masivnih…

Jelo sa Ruskog dvora: Govedina Stroganov se topi u ustima!

Govedina Stroganov je poznato internacionalno jelo koje je nam dolazi iz ruske kuhinje. Originalni recept bazira se na…

Muškarci prolaze kroz pakao nakon raskida

Možda ste mislili da su muška srca nesalomiva i da njih manje pogađaju stvari nego žene, ali naučnici su došli do…
Zaključak je da su muškarci znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja. Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima. Dok su muškarci naučeni da seks posmatraju kao zabavnu, rekrativnu, uzbudljivu i fizičku aktivnost, žene vođenju ljubavi pristupaju ozbiljnije, povezujući ga sa poverenjem i intimnošću. Damama se nisu svidele eksplicitne seksualne poruke, što bi proizvođači trebalo da imaju na umu kada reklamiraju proizvode namenjene pripadnicama nežnijeg pola.

Na to kako reagujemo na reklame, ne utiče samo pol, nego i status. Singl muškarci imaju pozitivniji stav o reklamama sa seksualnom konotacijom nego njihove kolege u vezama. Kod žena je obrnuto, pa na ove reklame bolje reaguju žene u vezama.

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

WEB PREPORUKE

 
loading...

POPULARNO U SVETU

Loading...
Loading...

PRATITE NAS

 

KONTAKT

+ 381 65 333 9029

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Ako se Katalonija otcepi od Španije, šta će biti sa EU?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
DMC Firewall is a Joomla Security extension!