Muškarci su znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja.

Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima

Da se muškarci i žene razlikuju čak i po načinu na koji posmatraju reklame, pokazuje novo istraživanje Okland Univerziteta na Novom Zelandu.

U studiji su učestvovali muškarci i žene starosti 28 godina koji su imali zadatak da analiziraju reklame sa dvostrukim značenjem, od kojih je jedno seksualno.

MOŽDA VAM JE INTERESANTNO

Ruskinja ima prelepe oči, ali telo.... Da li je želite ?

Upoznajte Juliju Vink, 18- godišnju Ruskinju koja je svoj život posvetila dizanju tegova i napornom vežbanju u teretani…

Vatrena brineta: Lindu ćete pogledati više nego jednom

Prelepu Lindu Palasio je pre pet godina sasvim slučajno otkrio verovatno najsrećniji agent u svetu modelinga. Priča…

Pre zajedničkog života i ozbiljnih planova odgovorite na ova 3 pitanja

Na ova 3 pitanja MORATE postavitI sebi pre nego što stanete na ludi kamen... Brak je zajednica koja traži puno truda i…
Zaključak je da su muškarci znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja. Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima. Dok su muškarci naučeni da seks posmatraju kao zabavnu, rekrativnu, uzbudljivu i fizičku aktivnost, žene vođenju ljubavi pristupaju ozbiljnije, povezujući ga sa poverenjem i intimnošću. Damama se nisu svidele eksplicitne seksualne poruke, što bi proizvođači trebalo da imaju na umu kada reklamiraju proizvode namenjene pripadnicama nežnijeg pola.

Na to kako reagujemo na reklame, ne utiče samo pol, nego i status. Singl muškarci imaju pozitivniji stav o reklamama sa seksualnom konotacijom nego njihove kolege u vezama. Kod žena je obrnuto, pa na ove reklame bolje reaguju žene u vezama.

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

WEB PREPORUKE

loading...
 

PRATITE NAS

 

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Kako ocenjujete rad Vlade Srbije za prvih 100 dana rada?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
Loading...
DMC Firewall is a Joomla Security extension!