LJUBAV I SEX

Seks u reklamama

Muškarci su znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja.

Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima

Da se muškarci i žene razlikuju čak i po načinu na koji posmatraju reklame, pokazuje novo istraživanje Okland Univerziteta na Novom Zelandu.

U studiji su učestvovali muškarci i žene starosti 28 godina koji su imali zadatak da analiziraju reklame sa dvostrukim značenjem, od kojih je jedno seksualno.

MOŽDA VAM JE INTERESANTNO

Golišave manekenke i medved! (VIDEO)

expres Bizarne fotografije pojavile su se na Internetu kao deo anti-lov kampanje. Naime, dve golišave ruske manekenke,…

Ove ljubavne greške sam pravila sa 20 godina i zamalo da mi UNIŠTE život

"Ja sam pravila ove greške, ali ne morate i vi. Kada imamo 20 godina čini nam se da nemamo ništa osim vremena.…
Zaključak je da su muškarci znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja. Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima. Dok su muškarci naučeni da seks posmatraju kao zabavnu, rekrativnu, uzbudljivu i fizičku aktivnost, žene vođenju ljubavi pristupaju ozbiljnije, povezujući ga sa poverenjem i intimnošću. Damama se nisu svidele eksplicitne seksualne poruke, što bi proizvođači trebalo da imaju na umu kada reklamiraju proizvode namenjene pripadnicama nežnijeg pola.

Na to kako reagujemo na reklame, ne utiče samo pol, nego i status. Singl muškarci imaju pozitivniji stav o reklamama sa seksualnom konotacijom nego njihove kolege u vezama. Kod žena je obrnuto, pa na ove reklame bolje reaguju žene u vezama.

Podeli vest sa prijateljima:

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

 

PRATITE NAS

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Da li će Nikolić i u drugom mandatu biti predsednik Srbije ?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
DMC Firewall is a Joomla Security extension!