Saturday, September 23, 2017

Kao i bilo ko u najstarijem zanatu na svetu, Kortana Blu prodaje svoju intimu. Ona je ipak različita, ona svoju intimu prodaje preko društvenih mreža i na tome odlično zarađuje. 

Do sad je više od 1.000 ljudi kupilo dugoročni pristup njenom nalogu na Snapchatu i zbog toga redovno žele da je vide potpuno razgolićenu. Međutim, isti ti fanovi sada žele i pristup njenoj svakodnevici. Društvene mreže tek su poslednji kanal za kupovinu i prodaju seksa, ali nova generacija seksualnih radnica otkriva da su potencijalni kupci jednako zainteresovani za njihovo telo kao i za njihove odlaske u prodavnice ili kućne ljubimce, piše BBC. 

Neki istraživači kažu da ova nova trgovina samo preslikava šire društvene trendove. 

"Ako pažljivije pogledate, videćete da sve što se događa u industriji seksa govori jako puno o tome što se događa u našim odnosima prema svetu", rekla je Tila Sanders sa univerzitetu u Lesteru. 

Društvene mreže i društvene granice 

Čak i izvan same industrije seksa, društvene mreže pomalo uništavaju granice između pravih i nestvarnih odnosa. Slavne osobe poput Kim Kardašijan imaju pravu vojsku sledbenika koji sa neskrivenim zadovoljstvom pregledaju sve njihove objave. Snapchat i slične aplikacije za komunikaciju "jedan na jedan" mogu učiniti neke odnose i puno više ličnim.

Prostitucija je nekad označavala jasnu razmenu novca za seks, ali u doba interneta sve te stare definicije su pale u vodu. 

"Sada imamo seksualne radnice koje se bave tradicionalnim eskortom, a posle toga se bave telefonskim seksom. Neki ljudi se snimaju i kamerama. Neki ljudi rade sve nabrojano, a neki odbijaju direktne kontakte", priča Sanders. 

Najpre korišćene za videopozive, kamere na ličnim kompjuterima ubrzo su postali alati za prodaju "seksa na daljinu". Kako kaže Sanders, pojava interneta dovela je do revolucije u najstarijem zanatu na svetu. Sve više žena i muškaraca se odlučilo na skidanje odjeće pred kamerom jednostavno zato što nije bilo direktnog kontakta sa mušterijom i to je psihološki bilo lakše za podneti. 

Revolucija na društvenim mrežama 

Pojavom društvenih mreža došlo je do nove revolucije. Jedna od najpopularnijih je Snapchat, aplikacija koja isporučuje poruke sa rokom trajanja. Naime, preko Snapchata korisnici mogu da dele slike i videe koji nakon nekog vremena nestaju. Iako ne govore koliko tačno korisnika imaju, iz Snapchata kažu da svakog dana beleže oko 150 miliona aktivnih korisnika. Analitičari kažu da 41% mladih Amerikanaca između 18 i 34 godine svakodnevno koristi Snapchat.

Momoka Koizumi jedna je od takvih korisnica. Ona ima 23 godine i počela je da se skida pred kamerom kada je počela da studira. U to vreme je radila u jednoj knjižari i nije joj se svideo tempo rada i studiranja. Njen verenik joj je predložio da postane webcam model. 

"Sada napokon mogu sama da organizujem svoj raspored posla i nemam šefa koji određuje šta moram da radim", ispričala je ona. 

Sada 10 odsto mesečnih prihoda ostvaruje od prodaje pristupa svom korisničkom profilu.  

Nema direktnog kontakta 

Jedan od glavnih razloga zašto je Koizumi pristala na skidanje pred mnoštvom ljudi je što nema tog direktnog kontakta sa mušterijama. Nedavno je na Twitteru napisala da je mini suknju sve vreme povlačila na dole, ali da joj nije problem da se skine pred stotinjak ljudi na internetu.

Snapchat je ipak jedna nova vrsta interakcije zato što obožavatelji dobiju intiman pogled u privatni svet modela. 

"Na Snapchatu ljudi mogu da vide kad sam na predavanjima, kad sam napolju ili kad se opuštam u kući", priča ona. 

Grant Blenk sa Oksfordskog instituta za internet slaže se da Snapchat daje jedan potpuno novi pristup životima modela. Kao i uvek, sve se može gledati ss dve strane. U jednu ruku se ljudi mogu opustiti i zaboraviti da se skidaju pred mnoštvom ljudi. 

U drugu ruku, može se reći da su ljudi uvek svesni publike i da nikad ne pokazuju svoje pravo lice, samo različite maske. 

"Uvek pazimo šta objavljujemo i ne stavljamo na internet svaku fotografiju i svaki video", kaže Blenk. 

Uspeh i posrednici 

Uspeh uvek privlači posrednike i sada se pojavila kompanije SeeSnaps koja omogućuje kupovinu pristupa Snapchat profilima i uzimaju 20 odsto provizije. Okupili su četrdesetak modela i prodaju pretplatu po cenama od 20 do 37 dolara za mesec dana. 

Sve te transakcije nisu potpuno legalne, a seksualni sadržaj je čak i zabranjen na Snapchatu, ali čini se da ne rade previše na sprečavanju širenja eksplicitnog sadržaja. Neki, pak, tvrde da bi takve nedirektne interakcije trebalo ohrabrivati zato što omogućuju seksualnim radnicima da zarađuju novac bez rizika tradicionalno povezanih sa takvim zanatom. 

Štaviše, Daniel Miller sa londonskog univerziteta kaže da video interakcije preko interneta mogu biti jednako intimne kao kontakt licem u lice, možda čak i više. 

"Sasvim je moguće da Snapchat omogućuje jednu posebnu vrstu intimnosti koju ne možemo videti bilo gdje drugde", rekao je on. 

Kortana Blu kaže da takav osećaj intimnosti može biti obostran. 

"Uživam u tim privatnim vezama sa fanovima koje niko drugi ne može iskusiti ili videti. Volim da čujem šta oni rade, čime se bave i kako provode svoje vreme", ispričala je Blu.

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

 

PRATITE NAS

 

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Da li biste vi imali seks na prvom sastanku?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
DMC Firewall is a Joomla Security extension!