AUTO-MOTO

LJUTI FERDINAND – LAMBORGHINI AVENTADOR S

Više snage i okretnosti u 2017.

Razjareni bik u prepoznatljivoj žutoj boji stiže s pogonom na sve točkove, i još ponekim novitetom. Sledeća generacija Aventadora izražava novi sklop tehnologija i performansi. Ključne izmene se odnose na aerodinamiku i na dodavanje sirove snage, poboljšan sistem vešanja, tj. pogon na četiri točka. S poslednjim unapređenjem, ovo je prvi serijski Lamborghini s „terenskim“ pogonom.

Na S modelu vidimo oštriji nos, dublji prednji spojler i nove usisnike. Iako dizajnerski ide dalje, ostavlja par starih i prepoznatljivih elemenata, viđenih još na (prastarom) Countach-u, jer mora ostati neka doza prepoznatljivosti. Pozadi se primećuje veliki spojler i izduvni sistem sa tri spojene cevi.

Motor uopšte nije pravljen s namerom da vas registracija košta što manje, čak možemo sa sigurnošću potvrditi da o tome niko nije razmišljao. Dvanaest cilindara su u „V“ rasporedu, ukupna zapremina im je šest i po litara, a na oko 8400 obrtaja daje 740 ks (nepunih 114 ks po litri). Ako imate dovoljno dugačak pravac, Aventador S stiže do 350 km/h – elektronski ograničeno. Ubrzanja su zastrašujuća: do 100 za 2,9s, do 200 za 8,8s, a do 300 za 24,2s. Nabrojana ubrzanja nisu bitno bolja nego pre, ali je zato rađeno na okretnosti pri nižim brzinama i stabilnosti na višim. Da pomenemo i sigurnost – od stotke do nule mu treba 31 metar.

Vešanje je potpuno promenjeno, s novom geometrijom, kontrolom stabilnosti i modovima vožnje. Rezervoar prima 85 litara, a po gradu troši 26,2 l na sto kilometara. Na otvorenom je sa 11,6 l prihvatljivo štedljiv, ali to podrazumeva vožnju po propisima, tj. do 120 km/h. Ekolozi neka znaju da se na svakom pređenom kilometru u vazduhu ostavi 394 CO2.

Pirelli P Zero „patike“ su namenski pravljene (255/30 ZR20 napred i 355/25 ZR21 pozadi), a koliko je „S“ moderan svedoči i prisustvo Apple CarPlay, ako ikog interesuju takve stvari u ovakvom autu. Ako želite da provodite vreme na trkačkoj stazi – što je normalno – Lamborghini nudi i telemetrijski sistem, uz doplatu.

Možda ste se zapitali koliko sve ovo košta? Preporucena cena 280.000 EURA, bez PDV-a.

Podeli vest sa prijateljima:

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

 

PRATITE NAS

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Da li će Aleksandar Vučić biti predsednik Srbije ?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
Our website is protected by DMC Firewall!