AUTO-MOTO

Lista od devet automobila čija se proizvodnja prekida  i koji mogu veoma lako postati klasici sutrašnjice

Klasičan automobil, ako se držite najosnovnije moguće definicije, je izgrađen u periodu do i malo nakon drugog svetskog rata...

Ali naravno da mi možemo prepoznati kada se moderni klasici stvaraju upravo sada. Nakon svega, šta su drugo modeli LaFerrari i Porsche 918 nego moderni klasici? Oba automobila su izgrađena u ograničenim serijama i od strane neprikosnovenih i veoma važnih brendova. Sa tim na umu vam predstavljamo listu od devet automobila čija se proizvodnja prekida ili je već prekinuta ove godine i koji mogu veoma lako postati klasici sutrašnjice.

Dodge Viper

Viper sa V10 motorom se uglavnom oslanja na brzinu i malo šta ostalo. Tokom svoje istorije dugačke 25 godina ovi modeli nikada nisu prodavani u velikom broju i napravljeno ih je svega 30.000, tako da je veoma redak automobil i njegova generacija 2017. će biti poslednja ikada napravljena.

Saab 9-5

Tehnički govoreći, Saab nije napravio automobil više od tri godine, međutim, ranije ove godine on je objavio da je kao brend legalno ugašen, što znači da nikada više ne može biti ponovo pokrenut kao marka automobila. Ovo znači da ako tamo negde ikada bude mogao da postoji novi Saab, on nikada veše neće biti Saab.

Land Rover Defender

Ovo je jedan od samo nekoliko automobila u postojanju koji može biti održavan na putu običnim setom ključeva i kao takav predstavlja pravu inžinjersku jednostavnost. Land Rover Defender je takođe jedano od najprepoznatljivijih vozila ikada kreiranih, održavajući izgled svog eksterijera preko 60 godina. Kao deo programa Land Rover nasleđa kompanija prikuplja stare Difendere i obnavlja ih do savršenog stanja za kolekcionare.

Aston Martin DB9 GT

Kada je DB9 debitovao 2003. godine, on je postavio nove standarde enteriernog dizajna sa svojim rubovima satova od mlevenog aluminijuma, lomljenim kristalima stakla korišćenim za pepeljare i dugme startera, kao i uklanjanjem šalthebla u korist grubih i ručno izrađenih dugmića. Ovaj automobil je postavio određene standarde za dizajn eksterijera takođe i univerzalno je smatran jednim od najlepših modela na svetu. Od jula ove godine, nakon 13 leta proizvodnje, model DB9 više ne postiji.

Mitsubishi Lancer Evolution

Deseta generacija modela Evo je ujedno i poslednja, a kada se svaki od ovih modela proda povratka nema. Zapravo, ako kompanija Mitsubishi ikada odluči da oživi ovo ime, ono će stajati iza veoma potentnog terenca, mnnogo pre nego što će okititi neko ulično legalno reli vozilo.

The Rolls-Royce Phantom Coupé

U to vreme je bila veoma odvažna odluka uzeti šasiju prevelike Phantom limuzine i dati joj novu upotrebu u GT kupeu. Krajnji rezultat je izgledao fantastično, ali je i dalje mogao biti bolji. Rolls-Royce je prvobitno želeo da da automobilu V16 motor, ali se u poslednjem trenutku opredelio za V12.

BMW M5 Competition Edition

Klasičan automobil mora biti zabavan za vožnju i malo koji model je uzbudljiviji na putu, ili na stazi, od jednog BMW M vozila. Ova 2016. će biti poslednja godina za petu generaciju M5 modela i kompanija BMW je obeležila ovu priliku sa ograničenom serijom Competition automobila.

Porsche 911 R

Specijalna serija 911 kompanije Porsche koja se fokusirala isključivo na vožnju, se trenutno nalazi na samo pola puta kroz svoju produkcionu liniju od 991 primerka. Bilo kako bilo, svaki model je već naručen i kao rezultat, sudeći po britanskoj kompaniji Magnitude Finance - koja finansira superautomobile, 911 R je već preko sedam puta promenio cenu svoje etikete na tržištu polovnjaka.

Morgan UK 1909

Da li ovo može biti prvi kolekcionarski model električnog automobila? Edicija 1909 će se prodavati od oktobra meseca ove godine, postoji samo 19 kompletno ručno izrađenih primeraka koji su planirani i svaki od njih dolazi sa podjednako besprekornom opremom za vožnju koju su dizajnirali Belstaf i Aleksandar Mekvin.

loading...
Podeli vest sa prijateljima:

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

 

PRATITE NAS

KONTAKT

+ 381 65 43 43 646

info@expres.rs

Marketing

ANKETA

Da li će Nikolić i u drugom mandatu biti predsednik Srbije ?

TRENUTNA TEMPERATURA

 
DMC Firewall is a Joomla Security extension!