OTKRIVEN ŽIVOT VAN ZEMLJE: Zagonetka planete Ceres

Izvor Kurir oktobar 21, 2017
 NASA NASA

Mada je većini ljudi ova informacija nepoznata, između Marsa i Jupitera postoji još jedna planeta. Planeta Ceres je otkrivena 1801. godine, čak 129 godina pre Plutona. Ceres je prvo smatran planetom, zatim asteroidom, a kasnije je proglašena patuljastom planetom.

Podaci koje je poslala letelica „Don“ pokazuju da je organski materijal pronađen na Ceresu nastao na toj planeti, kaže dr Simon Marči

Letelica „Don“ američke svemirske agencije NASA pronašla je organski materijal na Ceresu (ili Cereri), a naučnici Jugozapadnog istraživačkog instituta (SwRI) utvrdili su da su ti organizmi nastali upravo na toj patuljastoj planeti u asteroidnom pojasu između Marsa i Jupitera.

Ovo je veliki korak napred u istraživanju kako je život nastao i kako se razvijao, kao i da li ima života van Zemlje.

Ključni deo slagalice

- Otkriće velike koncentracije organskog materijala kraj kratera Ernutet predstavlja zanimljivu zagonetku. Da li je taj materijal donet na Ceres po njegovom nastanku? Ili je nastao upravo na Ceresu, i to zahvaljujući nekim unutrašnjim procesima? Nijedan scenario nije potpun, pa nam možda nedostaje ključni deo slagalice - rekao je dr Simon Marči, glavni istraživač SwRI.

Ceres je, prema pretpostavkama, nastao pre oko 4,5 milijardi godina. Istraživanje organskog materijala moglo bi da pomogne u otkrivanju porekla, evolucije i distribucije organskih vrsta u našem solarnom sistemu.

NASA/JPL-Caltech/UCLA/MPS/DLR/IDA)

Detaljna analiza

- Prva istraživanja o organskom materijalu nisu dala rezultate, ali smo nedavno ponovo ispitali načine dolaska organskog materijala pomoću asteroida i kometa. Detaljna analiza udara kometa i asteroida pokazala je da bi svaki od njih zadržao najviše 30 odsto materijala, ali da nikad ne bi mogao da bude samo na prostoru na kojem je otkriven. Ta istraživanja pokazuju da je organski materijal nastao na Ceresu - rekao je dr Marči u saopštenju SwRI.

Naučnici su do sada već otkrivali različite dokaze o nekadašnjem postojanju života van Zemlje, a najviše dokaza o tome ima na Marsu.

Ovako se završila priča o ocu i ćerki koji su iz INCESTA dobili dete

Nakon priče koja je šokirala svet da su otac i ćerka dobili zajedničko dete, situacija je…

DŽENIFER LOPEZ: Muškarci su do 33. godine beskorisni

S obzirom na bivše partnere s kojima je bila u vezama i brakovima, a među kojima su Pi…

Od jednog oblika vagine muškarci se boje !

Muškarci su podelili čak šest tipova ženskog polnog organa. Evo kako one izgledaju iz…

OVAJ KRALJ IMA 15 ŽENA: Svake godine hiljade golih devica igra za njega

Kralj Msvati ima 15 žena, dok je njegov otac Sobhuza II tokom vladavine duge 82 godine…

RIJANA SE UMORILA OD MUŠKARACA: Raskinula sa saudijskim biznismenom?

Pop pevačica Rijana više nije u vezi sa saudijskim biznismenom Hasanom Džamelom, pišu…