Prva država u svemiru - kako će izgledati život u njoj?

Izvor EXPRESS.HR jul 02, 2017
Ilustracija:Pixabay Ilustracija:Pixabay

Naučnici su u oktobru prošle godine osnovali prvu svemirsku naciju, a do sada je stiglo preko 211.000 prijava iz čak 217 država.

Cilj ove nacije je stvaranje "mirnog društva“, otvoreni pristup svemirskim tehologijama i zaštita Zemlje od pretnji iz svemira, poput asteroida.  Kako je svaka punoletna osoba nezavisno od pola, nacionalnosti, rase, vere i finansijskog stanja mogla da se prijavi da bude pripadnik Asgardija, ruski naučnik, predvodnik nove nacije, Igor Ašurbejli bio je zatrpan zahtevima, zbog čega je uveo strogi proces potvrđivanja u kojem traži dodatne detalje poput datuma rođenja i adrese stanovanja.  Od 211.000 prijavljenih, 83 odsto čine muškarci, a kada je država u pitanju, najviše osoba prijavilo se iz Kine, njih 28.000. među njima je i umetnica iz Hong Konga Rajven Sin.  "Zaista želim da vidim jesu li ljudska bića sposobna da ugrabe priliku za izražavanje svog mišljenja. Društvo u kojem sada živimo, a sve se svodi na kapitalizam ili komunizam, ispunjeno je sukobima", rekla je Sin.  Džon Spiro, digitalni marketinški stručnjak koji organizuje mesečne sastanke za Asgardijance u Hong Kongu, rekao je da ga ovo zanima zato što to vidi kao priliku za slanje ličnih podataka u svemir.  Asgardia će svoje fizičko prisustvo u svemiru uspostaviti preko serije satelita, od kojih će prvi – Asgardia 1 – biti lansiran 12. septembra 2017., objavio je Ašurbejli ovog meseca.  "Želimo da damo priliku svakome ko ima um, ko ima nešto, za svoju projekciju", kazao je Ašurbejli za CNN.  "Naš stvarni dom nije kuća ili grad gde smo rođeni. Naš dom je planeta Zemlja i mi je želimo zaštititi. To nije fantazija. Naseljavanje Marsa, galaksije i slično, to je zapravo lažnjak. Moja je namera da stvorim nešto stvarnije."  Pedesttrogodišnji astronautički inženjer kaže da sam financira projekat, u iznosi koji nije otkrio.

Njega je inspirisala rasprava o zakonima koji uređuju pitanja poput ubistva, venčanja i razvoda u svemiru.  "Pomislio sam: 'Zašto ne organizovana zemlja?' Ne samo za pravnike, nego za tehničare, inženjere, za svakog čoveka, jer sad su ljudi ograničeni zakonima zemalja odakle potiču", objasnio je Ašurbejli.  Zakoni su trenutno određeni Sporazumom o spoljašnjem svemiru koji je potpisalo 103 zemlje, uključujući i SAD i Rusiju. Ašurbejli navodi da će Asgardia zatražiti priznanje u UN-u kao nacije 2018. godine. Ako bi Veće sigurnosti to potvrdilo, "za" bi moralo da glasa i dve trećine svih članica UN-a. Samo, nije to tako lako.  "Država ima sledeće karakteristike: stalnu populaciju, definisanu teritoriju, vladu i sposobnost da ulazi u odnose s drugim državama. I moraju je priznati kao državu druge države", rekla je za CNN Džoan Gabrinović, stručnjak za svemirsko pravo i predavač na pekinškom Institutu za tehnološku školu prava.  Ašurbejli je objasnio na koji način bi Asgardia pružala zaštitu.  "Ako imam problema na Zemlji, imaću svoju ambasadu Asgardie. To je kao da ste turista, možete ići u ambasadu, gde pokušavaju da vam pomognu".  Administrativni centar bio bi u Beču, vladina odeljenja vodili bi Asgardijanci. On priznaje i probleme, u prvom redu bazu u svemiru. Ipak, ne ne sumnja da će uspeti.  "Uskoro ćemo imati probleme kao i druge zemlje. Ali ćemo imati više toga od drugih zemlja, jer mi nismo na Zemlji", dodao je.

HOROR SNIMAK - Majka snimila duh žene koja gleda njenog sina dok vozi bicikl | VIDEO

Luiz Lenton iz Devona, Engleska, snimila je duh žene koja je posmatrala njenog…

Rasel Krou rasprodao svoje uspomene za 3,7 miliona dolara

Australijski oskarovac Rasel Krou rasprodao je sve rekvizite koje je sačuvao sa snimanja…

"Prodajem nevinost. Moja majka je učinila sve za mene, sad sam ja na redu. Želim da bude ponosna na mene"

Azerbejdžanska manekenka Mahbuba Mamadžada (23) odlučila je da proda svoju nevinost za…

Uz ove 3 reči osvojićete i najvećeg zavodnika

Jedna jedina rečenica može promeniti vaš seksualni, ali i celi intimni život, a njega će…

Fatalna Demi - Mlada manekenka ponosi se svojim oblinama, a niti njeni fanovi nisu ravnodušni na njih

Po mišljenju mnogih najseksi Britanka, starleta Demi Rouz, još je jednom počastila…
Foto:peakpx.com

ZAPALITE ISKRU STRASTI: Posle ovoga postaćeš neverovatna ljubavnica!

Saveti seks terapeuta Ali većina ljudi zaboravlja da je privlačnost ujedno i psihička…