Jezivi snimak naučnika: Ovako napada velika bela ajkula

Izvor Januar 17, 2016

Naučnici iz Gvadalupea objavili su 5-minutni snimak na kojem se vidi na koji način love velike bele ajkule i kako napadaju svoj plen. To je prvi objavljeni snimak takve vrste, piše "Gardijan".

Od ukupno 13 sati materijala koji su naučnici Okeanografskog instituta “Vuds Hol” uspeli da snime podvodnim dronom, iskoristili su one najfascinantnije prizore i, prema njihovim rečima, dobili i više nego što su očekivali kad su prvi put, tačnije 2013. godine, odlučili da postave dron s REMUS Shark kamerom u morske dubine. Rezultati njihovog istraživanja nedavno su objavljeni u magazinu “Journal of Fish Biology”, a tvrde da su im ovi snimci pomogli da utvrde na koji način velike bele ajkule love svoj plen. Pokazalo se da koriste morske dubine i mrak u svoju korist, odnosno kruže na samoj površini dna, u senci, sve dok ne opaze svoj plen. Zatim kreću u napad koji je, sudeći po prizorima koje su uspeli da zabeleže, prilično zastrašujuć. “Ako morski pas pluta i vreba na samom dnu, u mraku, njegov plen pliva visoko iznad njega pa se nazire, dok se smanjuje verovatnoća da će plen uočiti morskog psa”, tvrdi Greg Skomal, biolog i vodeći naučnik studije. “Ova izvanredna zapažanja pokazuju da su hipoteze koje smo postavili moje kolege i ja ustvari tačne i da morski psi zaista vrebaju iz mraka”, dodao je Skomal. Morski psi su takođe tokom napada na mamac pokazali neverovatnu snagu. Vidljivo je kako grizu dron, a njihovi ogromni zubi prikazani su iz neverovatno užasavajuće blizine.

Fokus.ba

EXPRES

Srpski informativni Portal  Ono o čemu drugi ćute mi nećemo. Bez uvrede! Bez cenzure!

Najnovije online vesti iz zemlje i sveta, sporta, zabave i tehnologije.

KOMENTARI

NEVIN IZA REŠETAKA: Proveo 23 godine NEVIN U ZATVORU, a onda ga je jedan NOV DOKAZ izveo na slobodu

Nik Jaris imao je 20 godina kada je proglašen krivim za ubistvo mlade žene, koje nije…

Upoznajte NAJVRELIJU indijsku glumicu!

Za njom uzdišu milioni muškaraca širom sveta a u Indiji ima status prave boginje Frida…

Velika seča "botova": Twitter ukinuo 70 miliona lažnih naloga

Kompanja Twitter pokrenula borbu protiv lažnih i sumnjivih naloga na svom servisu,…

Šokantno naučno otkriće: Gde vodi seks na prvom sastanku?

Seks na prvom sastanku ima mnogo prednosti koje bi kasnije mogle da imaju pozitivan…