Uskoro nikad prikazana verzija "Kuma" od 7,5 sati

Izvor januar 20, 2016

Vest koja će obradovati mnogorbojne obožavaoce čuvene mafijaške sage Frensisa Forda Kopole: film "Kum" vraća se u novoj, dosad nikada prikazanoj verziji u trajanju od sedam i po sati.

Maratonska verzija filma "Kum", koja će uskoro biti emotovana na američkoj mreži HBO, zapravo je spoj dva prva nastavka kojima su pridodate scene odbačene prilikom konačne montaže. Film pod nazivom "Godfather Epic" predstavljen je kao "originalna verzija", najautentičnija i najbliža Kopolinoj zamisli, bez retuširanja i rezova na kojima su svojevremeno insistirali producenti. Adaptacija istoimenog romana Marija Puza, trilogija "Kum", a posebno njena prva dva dela, jedan je od stubova američke, pa i svetske istorije kinematografije. Prvi film je osvojio tri Oskara - za najbolji film, scenario i glumca, dok je drugi nagrađen sa čak šest trofeja, uključujući za najboljeg sporednog glumca Roberta de Nira. Film "Kum" se nalazi na trećem mestu prestižne liste Američkog filmskog instituta. Ispred njega su samo "Građanin Kejn" i "Kazablanka".

©Tanjug

EXPRES

Srpski informativni Portal  Ono o čemu drugi ćute mi nećemo. Bez uvrede! Bez cenzure!